Wednesday, May 26, 2010

KAWAN SAHABAT TEMAN





K.A.W.A.N


Pepatah mengatakan

"Berkawan biar beribu, berkasih biar satu"

mama selalu cakap macam tu...

berkawanlah biar beribu, tapi kekasih biar satu..

tapi ape maksud kawan ahh???

semua tau tak apa maksud kawan???

pada aku, kawan adalah kawan...

kawan adalah tempat untuk kita berkongsi kegembiraan...

bila senang ramai yg mengaku kawan,

tetapi bila susah kesemuanya menghilang...

macam ada pepatah jugak...

kawan makan kawan...

hope semua tak macam tu ehhh ekkk....



S.A.H.A.B.A.T


apa maksud sahabat?

slalu org ckp aku berkawan dgn dia...

jarang org ckp aku bersahabat dgn dia...

bagi aku, sahabat adalah segalanya...

segala susah senang dikongsi bersama...

segala suka duka dilalui bersama...

sama2 menghadapi jerit perih kehidupan...

sahabat cukup memahami...

tanpa perlu ungkapan kata...

yg ini la yg aku cari...

hmmm...next!!!




T.E.M.A.N


teman seperjuangan...

teman suka duka...

teman sehidup semati...

dia lah kawan, sahabat dan lawan yg setia

bersama sampai akhir hayat...

adakah ku akan bertemu dgn teman sepertinya??










inilah KAWAN, SAHABAT dan TEMAN buatku

TERIMA KASIH kerna sentiasa disisiku....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih

Blogged.my Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Backlinks