Monday, January 24, 2011

Huh...Penat siot !!!!


Salam semua....
pepagi nih...sempat lg berceloteh....
nak citer sal hari yg memenatkan....
hari ahad....letih skit...sbb ada bengkel...
tp best la dpt myk input....
huhuhu....

best sgt....
blajar mcm2....
then maen game...tu part paling susah....
ngeri kejap....


letih lorr....
seharian dgn bengkel then...
mlm got meeting....
dan siapkan apa yg kna hntr hari ni....
lepas settle jer...
terus badan ni melabuhkan dirinya....
ke atas tilam empuk dan bantal2 yg menyegarkan...
hahahhahaha~~~~

minggu ni...
bertmbah sebuk....
japg nak kna g rehearsal....
huhu...rehearsal apa???
tggu next entry...keh keh keh....
then minggu ni la kna hntr draft thesis....
minggu ni la byk meeting....
dan hujung minggu ni ada
Majlis Anugerah Seri Perdana....
majlis for final year cm aku ni....
xsabar nak g mkn2....
yeahhhh~~~~

huhu...
k la nak ke klas dah ni...
kang lmbat plak...
hik hik...
papai semua....
enjoy ur day ok....

Saturday, January 22, 2011

Kau...????



Salam semua....
huhu...tetiba hati terasa sgt serabut...
keserabutan melanda diriku...
adoih~~~

ntah ler...
dh lama rs benda nih...
cuma aku jer buat tak tau...
tp slalu terganggu jugak...
hmmmm

selalu kenangan...
adalah sesuatu yg mahu dikenang...
tp aku tak mahu kenang benda ni...
dah lepas bg aku...
tak perlu kot nak ingt lg...
pleazzzzz.....

hope sgt...
jgn la nak mengharap kat aku lg...
aku tak leh jd aku yg dlu lg...
apa yg jd antara kita dh tinggal sejarah...
aku ada life yg baru...
cmtu jugak kau...
so go on jela dgn apa yg kau ada skrang...
jgn la lg merayu aku...
aku tak sanggup...
sekalipon inverbally pon....

ohhh....
jgn lg kau ungkit masa2 kau dgn aku...
dlu mungkin bahagia....
dlu mungkin gembira....
kini tidak lg...
aku dah ada hidup baru...
dan aku senang dgnnya...

aku tau...
aku terlalu baek dgn kau dlu...
tp aku tak mungkin jd spt itu lg...
dan aku tau...
dan kau jugak tau....
aku sudah ada yg laen...
so jgn la kau nak mengharap lg...
senang...
aku senang kau pon senang...
kita anggap apa yg dh jd tu...
cam mimpi dh lew...
ok...

hmmm...
thanx apa penah kau buat utk aku...
*tu pon kalau ada ler....
cukup2 la ek....
tata...

Friday, January 21, 2011

Jumaat ohhh Jumaat~~~



Salam Semua....
haaa....hari ini hari jumaat....
walaupon dah malam...
tp maseh lg hari jumaat....
so entry kali ni sal jumaat...
mesti cm pelik kan...

haaa...nak gitaw la...
ada apa dgn jumaat...???
sampai jd entry kali ni...
ni sbb aku kluar g mines...
dah dua minggu berturut2 nih...
jumaat jugak hari yg aku pilih...
utk keluar...
hik hik....~~~

Jumaat lepas...
keluar bersama singgit, tuyet dan juga....
Fuad a.k.a. Kalam...hahaha...
mean bowling and tgk movie...
Td keluar lg bersama Kalam...
huhu...jumaat ohh jumaat...


yg speselnya....
jumaat ni dgn jumaat lepas tujuannya sama jer...
ada persamaan kan Kalam kan...
hahahahahahaha....~~~~

sronok walaupon penat...
dpt tunjuk cmne nk g mines...
menggunakan kenderaan awam...
almaklum la..tak punya kenderaan sndirik,..
tp menten kaki panjang gk...
hahahaha~~~

nie way pakcik Kalam...
jgn nyesal2 ekk....
huhuhu~~~~


Thursday, January 20, 2011

Jgn Pernah Berputus Asa...



Salam semua....
secara tetibanya terasa nak blogging jap pagi ni...
ceritanya agak pelik la hari ni...
topic sal KEKECEWAAN DALAM PERCINTAAN...
haaa....motif kan pepagi cmni...
hik hik hik~~~

Aku yakin...aku percaya...
ramai antara kita yg pernah mengalaminya...
merasai sebuah perpisahan...
akan sebuah pertemuan...
putusnya ikatan cinta yg disemai...
mungkin ada seHARI, seminggu, seBULAN...
setahun mungkin, malah ada yg berpuluh2 tahun...
*xtau la kalau ada yg beRATUS2 tahun (alien ker apa..haha)
namun apa pon kita kna back to basic...
semuanya ketentuan Tuhan...

Sepanjang hidup aku...
byk onak dan ranjau duri yg pernah...
aku alami sendiri malah rakan2 sekeliling aku...
kita tak bisa mengelak dari merasai kekecewaan...
kerna itu sebahagian dari manisnya kehidupan...
tanpa merasainya hidup insan pasti tawar...
inilah resepi yg takkan dpt ku ungkai
dalam bentuk formula...
*dh rasa cm blajar math n kimia dh...


Ya...kita....
mmg kita sebagai manusia...
tak leh lari dari perasaan sayang dan cinta...
sayang dan cinta akan seseorg...
boleh menceriakan hari2 mendatang...
dunia pasti indah...
warna pelangi menghiasi ruang mata...
bunga mekar subur di taman hati...
semuanya pasti baik2 blaka kan...
hahaha...~~

Dan Cinta tak kesampaian...
cinta tak kesampaian juga punya kuasanya...
ada harga nyawa buat cinta si buta...
tak usah lah kita turut menjadi buta...
tak usah merebut bukan cinta biasa...
rebutlah cinta yg HAKIKI...

Kekecewaan bisa merubah segalanya...
aku pasti ada yg pernah merasakan...
kerna aku sendiri selalu saja merasakannya...
kita harus tabah...cekal...
jgn mudah tewas dan...
jgn mudah putus asa...
CINTA punya KUASA...
namun kita lagi berkuasa...
jgn pernah tunduk kernanya....

Smlm hati ini jahat...
menguji aku saat aku lemah...
menimbulkan satu rasa amat ku benci...
sakit dan pedih mengenangkan...
"Dia dah bahagia...kau harus terima"
monolog aku berbicara...


Ayuh,
Lupa saja mereka yg menyakitkan...
Benci saja mereka yg melukakan...
Jauhi saja mereka yg memedihkan...
Ada apa dgn syg jika sering menghiris jiwa....
Ada apa dgn syg jika sering menusuk kalbu...
Teruskan perjalanan kita....
Dan kita harus yakin...
Pasti ada insan buat kita...
Kerna ianya sudah ditetapkan...
Sejak Azali lagi...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih