Saturday, January 22, 2011

Kau...????



Salam semua....
huhu...tetiba hati terasa sgt serabut...
keserabutan melanda diriku...
adoih~~~

ntah ler...
dh lama rs benda nih...
cuma aku jer buat tak tau...
tp slalu terganggu jugak...
hmmmm

selalu kenangan...
adalah sesuatu yg mahu dikenang...
tp aku tak mahu kenang benda ni...
dah lepas bg aku...
tak perlu kot nak ingt lg...
pleazzzzz.....

hope sgt...
jgn la nak mengharap kat aku lg...
aku tak leh jd aku yg dlu lg...
apa yg jd antara kita dh tinggal sejarah...
aku ada life yg baru...
cmtu jugak kau...
so go on jela dgn apa yg kau ada skrang...
jgn la lg merayu aku...
aku tak sanggup...
sekalipon inverbally pon....

ohhh....
jgn lg kau ungkit masa2 kau dgn aku...
dlu mungkin bahagia....
dlu mungkin gembira....
kini tidak lg...
aku dah ada hidup baru...
dan aku senang dgnnya...

aku tau...
aku terlalu baek dgn kau dlu...
tp aku tak mungkin jd spt itu lg...
dan aku tau...
dan kau jugak tau....
aku sudah ada yg laen...
so jgn la kau nak mengharap lg...
senang...
aku senang kau pon senang...
kita anggap apa yg dh jd tu...
cam mimpi dh lew...
ok...

hmmm...
thanx apa penah kau buat utk aku...
*tu pon kalau ada ler....
cukup2 la ek....
tata...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih