Tuesday, November 15, 2011

Nak Kawen Jugak La !!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Selamat kembali menyelami dunia korea bersama Iejam... Huhuhu... Iejam baru jer abeh tgk Adam Couple dalam We Got Married... maybe ada yg ckp Iejam ni lmbat... but Iejam bru jer tergerak hati nak tgk... before ni terlalu obsess dgn Running Man... huhu


Well... bagi yg tak tahu We Got Married nih rancangan tv show kat korea yang menemukan idol star utk dikahwinkan secara olok2 dan hidup bersama... huhu so Iejam bru abeh tgk Adam Couple... iaitu Jo Kwon (2AM) dan Son Ga In (Brown Eyed Girls)










Pasangan petite nih mmg terbaek... Iejam mmg terhibur sgt sgt dgn telatah diorg dlm WGM nih... setiap episode mmg ada jela... suka dgn Jo Kwon... dia mmg menghiburkan... yela mungkin org akan lebih suka cop dia lembut sbb perwatakan dia cmtu kan... but bg Iejam okay ja...


So selama 3 hari bertapa depan lappy menghabiskan 58 episode Adam Couple sahaja... huhu mmg gigih la Iejam tgk WGM nih... huhu buat couple laen Iejam belom tgk lagi... mission seterusnya la tuh... hik hik hik ~~~










Bila usha episode terakhir... waaa sayu sgt... mengalir air mata nih bila episode Adam Couple nih dah tiba ke penghujungnya... sedih melihat perpisahan Jo Kwon dan Ga In nih.... yela dari saat first time diorg jumpa kat park sampai la abeh Iejam tgk semuanya... mmg motto family la diorg nih.... nak tahu motto family diorg apa??? “Troubles, hardships and happiness” hahaha.....


Mmg diorg bermula dgn kesukaran dan masalah... but yg best diorg endure bendu dgn baek skali... huhuhu... yang best lagik... diorg produce lagu yang mmg best related dgn hidup diorg sebagai married couple... nak dgr kna la carik... first lagu duet Jo Kwon & Ga In - We Fell In Love... mmg terbaek lagu nih... huhuhu









Lagu We Fell In Love nih dicipta lepas Jo Kwon beria sgt buat lagu utk Ga In... tp ditolak oleh producer... producer tu ckp pelik... hahahaha.... so ada song writer lain buatkan lagu... iaitu Jae noona (Brown Eyed Girls)... so tu yg jadiknya lagu duet tuh... huhuhu


Tapi lagu yg Jo Kwon buat tu tak sia sia... Jo Kwon work out.. jadikkan jugak lagu solo dia yg khas ditujukan buat Ga In... tajuk lagunya Day of Confession jugak dikenali sebagai Moving Song atas sebab lagu tu direka time diorg pindah dari rumah kontena ke rumah lebih elok sikit... huhu....










Apapon Iejam mmg suka dgn Adam Couple... terbaek sgt sgt.... suka sgt sgt.... huhuhu.... Yela Iejam tau Iejam ni peminat 2Am... tp Iejam suka Adam Couple sebab apa yg berlaku kat diorg sepanjang diorg jadik couple tu yg buat Iejam mmg suka diorg... huhu Go Adam Couple... even daa abeh but Iejam mengharapkan diorg akan date betul2... dan get married yang sebenar2 nya... huhu~~~



History Room !!!!


Segalanya kekal dalam ingatan kami peminat semua.... Love JoKwon&GaIn ~




- CETUSAN MINDA UNTUK PERKONGSIAN BERSAMA -

4 comments:

Bui Junaidi said...

macam best..yg lelaki tu pengacara kan..lepas tu dia ada masuk rancangan family comes here..

ada main dekat chanel 393 dekat astro tak..?

bui dh terjatuh cinta abis dgn drama2 korea ni..huhu

fRaMe+LenSeS said...

58 episode tu. perghhh.. :D

PCL said...

salam, PCL singgah..da simpan niat yg baik tu...teruskan lah.

~an_nisa89~ said...

salam...tengok goguma couple lak...hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih