Wednesday, January 16, 2013

Aku Halimunan/Invisible

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Arini Iejam ada soklan buat korang semua... Andai kata, korang jadik halimunan or invisible buat 1 hari... apa yg korang nak buat? Cepat pikir cepat... hehe...

Orait bagi Iejam lah... kalau Iejam jadik invisible atau halimunan kan buat 1 hari... Iejam nak nak kacaw org sepuas puasnya... hehe... Iejam nk pekena kwn2 Iejam... Iejam nak tarik kerusi diorg bila diorg nak duduk... Iejam jentik telinga diorg... mesti syok tgk reaksi diorg kan tertanya2 apa yg jadik... hehe...

Cakap sal Halimunan ni... ada vlog kat youtube ni ada tnya pendapat org sal jadik halimunan... so jom kita dengar apa yg diorg nak ckp..?




Hahahaha... macam2 lah... yg paling kelakar yg nak pegi bulan... Iejam pon naek hairan gk apa la kaitan jadik halimunan dgn pegi bulan... hahaha... mungkin dia nak naek spaceship sembunyi2 kot... huahua~~

Haaa... ckup dgn org dan Iejam... so apa plak korang semua...?? Cepat2 komen... Iejam nak tau gk apa yg korang akan buat kalau korang invisible buat 1 hari..?? cepat komen kat bwh ni...



CETUSAN MINDA UNTUK PERKONGSIAN BERSAMA

2 comments:

Danee said...

tolong org senyap2(ala2 supergirl), masuk genting/sunway , buat dajal kat kawan,spy resepi kepsi~

Rohaizam Rosli said...

Terbaek la Danee... spy resepi kepsi yg best tu... bleh la lepas ni Iejam mintak skit ayamnya... hehe~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih