Monday, January 21, 2013

Benci tau... Benci benci benci..!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Eeeeiiiiiieeeee.... geram tau... benci benci benci... kan org dah ckp xnak tu xnak la... xpaham paham betullah...!!! nak kna penyepak ker baru nak paham...?

Haaa... apa plak ni sampai nak sepak sepak org ni... apa yg benci2 nih... oh well... mungkin tak semua ada masalah ni... dan tak semua yg penah rs semua ni... mungkin ada yg penah benci2... ada jugak yg penah dibenci benci ni...


Masalah cinta cintun la nih... kes nak break up la... putus tunang la kerr or nak divorce la (mintak simpang la norh)... yela benci benci la githuu... mula2 sayang... pehtu benci... oh my~~



Haaa... dah layan dh kan lagu tu kan... ni kalau dh sampai tahap " i dh xleh terima u lg " or " i dah ada pengganti "... cewahhh.... so bleh la tujukan lagu ni buat bekas pasangan masing2... huahuahua... kalau xmoh yg taylor swift... bleh layan yg kat bwh ni plak...


Huahua... penah tak korang alami kes kes camni..? ada scene2 pujuk memujuk tak..? penah tak korang bg lagu ni kat diorg...? jom kongsi kongsi lerr dgn Iejam kat komen bwh ni...



CETUSAN MINDA UNTUK PERKONGSIAN BERSAMA

1 comment:

kemey said...

semua lagu taylor swift mmg best utk tujukan pd seseorg hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih