Thursday, September 29, 2011

Entri Bunuh Diri

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Perghhh bosan yang teramat giler hari nih.... Iejam mmg mati kutu... ehh ker kutu mati... ada kutu ker??? tergaru garu kepala... tak shampoo rambut kot... haha... Iejam mengarut da kan... bukan la apa... mmg hari ni Iejam tak tahu sgt nak wat apa... xde mende nak wat... Ada cadangan???


Org laen sebuk dgn macam2... Iejam plak rilexx jer... wawawa... belom tiba masanya lagi kot... nak tgk drama korea tp xde mood... nak tgk filem tak tahu nak tgk filem apa... nak maen game cm xbest plak... tido lagi la... waduh waduh.... kan la nak bunuh diri...??




Haaa bercakap sal bunuh diri... td da tgk berita kat tv... berita tgahari... kes warga emas terjun bangunan tingkat empat... adoih apa kes la kan... cubaan bunuh diri tp dia tak mati... daaa jadi kes polis... tak pasal2 jer... tp knapa dia nak bunuh diri??




Tak kan la dia xde mende nak buat cm Iejam ni sampai nak bunuh diri?? Ermm ker dia kecewa sebab anak2 tak nak jaga dia?? ker dia merajuk... ker anak2 bergaduh rebut harta benda tp xnak berebut nak jaga dia??? hahaha...



Terjun tinggi tinggi....


Byk plak andaiannya... jgn sbb kes hutang byk sudah ler... huhuhu... apa pon buat pa nak bunuh diri... satunya dosa besar... duanya menyusahkan org... mati dah kna lapor polis bedah siasat pehtu nak kebumikan... kalau tak mati jadik kes polis jugak tak pasal2 menyusahkan sesiapa yg ada tali perhubungan... lagik2... bunuh diri ni teladan yg buruk... huhu...



Last last end up cmni... haa hamekk ~~~


Hahaha... udah udah dgn bunuh diri... ermmm sebab Iejam dah bosan sgt nih... Iejam nak g mandi lah... nak keluar la jap... g beli burger... lapar plak... yum yum ~~~



- CETUSAN MINDA UNTUK PERKONGSIAN BERSAMA -

4 comments:

ciK LyndaWawa said...

jgn tensen2..jum saya belanja aisrkim..mo?hehehe

kemey said...

diorang xfikir pnjg tuh coz trlalu depress..
bydaway gambr yg last tuh dasat huhuhu...

CIK PARO! said...

kalo bunuh diri mati xpe..
tapi kalo bunuh diri hidup tu yg paling menyusahkan org..

Rohaizam Rosli said...

cik lynda >> nak nak....

kemey >> kan... ngeri gk tgk... huhu....

cik paro >> btol3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih