Thursday, September 8, 2011

Segmen Aku Mahu Readers Setia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Sudah lama kiranya Iejam tidak join mana mana segmen apatah lagik membuat entry baru kan... huhu giler ahhh mmg bercuti teruk nih... sakan kan... so Iejam nak join kembali, menyebukkan diri join balik segmen segmen...


So untuk pertama kalinya selepas cuti panjang nih... Iejam nak join segmen jiran Iejam dlu... huhu.... Segmen Aku Mahu Readers Setia.... huhu saja la dah lama tak panas kan enjin utk menulis nih... penuh dgn kuih raya jer... haaa ni la jadiknya....



Huhuhu.... so bagik mana mana yg nak baca entry Iejam... ermmm rsnya Entry Iejam yg Iejam nak suggestkan adalah seperti berikut... baca la ekk... huhu~~~


1. Lelaki Cantik, Salah Ker ???

2. Sebab Apa Nanges ???

3. Say No Plastic !!!


Ermmm sudi sudi lah ekk baca entry tu.... huhu tak tahu la okay ke tak.... sbb pandangan org kan subjektif... kdg2 kita rs okay org ckp tak okay... huhu nilai sendiri la ekkk.... huhuhu Ermmm haaaa nak tag org nih.... siapa la ekk mangsa Iejam ekk... hahahaha~~~

1. Tia

2. Shuk



- CETUSAN MINDA UNTUK PERKONGSIAN BERSAMA -

2 comments:

Kancil 8349 said...

wah...best segmen nie...good luck...

FYA PELANG! said...

baaa. gudluck :) soey. tak reply komen ijam. busy maa. baru daftar :P



ijam, good luck tau. jgn lpekan fya ehh :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih