Saturday, August 6, 2011

Alamak Lupa Sahur

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Waaaa... hari nih bru bukak blog... sorry la sgt3... sbb tak mengadap laptop seharian... sebenarnya Iejam demam semalam... letih yg teramat dan mmg longlai jer... puasa yg terbaring terlantar... mmg Iejam tak suka... tak sukanya ~~~


Nak dijadikan cerita sebenarnya before demam tuh Iejam tak terjaga untuk sahur (naseb da niat awal sbelom tido).. mmg tak sedar... tetiba da 6.30 pg daa... aiyooo berbekalkan perut kosong Iejam pon berpuasa la... dan dgn tidak semena menanya Iejam demam... badan panas dan pening2... mmg terjelepuk jela seharian...


Even nak usha blog pon xleh... huhu.... ermmm tp xdela Iejam melingkar cm ular sawa jer... tetap mengigihkan diri membantu mama Iejam kat dapur... cuma tak byk la... tlg cuci ikan, siapkan rempah utk bakar ikan... dan tugas membakar ikan... tp pakai oven jela... sbb tak larat... huhu~~~



Neway apa pon... Iejam nak tegaskan... bersahur mmg penting bukan jer sbb fadhilatnya malah kepentingan utk memberikan kita tenaga dan kekuatan menempuh puasa di siang harinya... btol... kalau tak sahur mmg lembik bdn dan yg paling teruk kering tekak, dahaga giler2 boleh buat korg semua rebah... huhu~~~


So, jgn lupa bersahur tau !!!!



- CETUSAN MINDA UNTUK PERKONGSIAN BERSAMA -

3 comments:

Acik said...

acik sahur!
kesian die demam. makan ubat k. ops, pose ler. buka nanti makan ubat k! :)

Rohaizam Rosli said...

thanxx acik... lepas berbuka la bru leh mkn ubat ~~~

EkaBukanMakcikKau said...

haha aku hari tu dapat sahur lima minet je . kool je . ececehhh hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenguk La Diorg Nih